معجزۀ سیب
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

با خواص درمانی سیب بیشتر آشنا شوید!

یک ضرب المثل قدیمی آلمانی میگوید: ” خوردن یک سیب در روز دکتر را از خانه دور نگهمیدارد.”  سیب علاوه بر اینکه سرشار از ویتامینهای مفید برای بدن است، اثرات درمانی بسیاری نیز برای بدن دارد. بعنوان مثال طبق تحقیقات علمیکه اخیرا روی این میوۀ ارزشمند انجام گرفته است معلوم شده که خوردن دو عدد سیب در طول روز میتواند سطح کلسترول بد خون را تا 20 درصد کاهش دهد. این به دلیل سطح بالای پکتین در آن است.


اما این تنها تاثیر درمانی سیب نیست. غنی بودن این میوه از آنتی اکسیدانهایی چون ویتامین ث، پلی فنولها و کورستین باعث میشود که سطح فشار خون در بدن در حالت تعادل بماند، عروق خونی حالت انعطاف پذیری خود را حفظ کرده و میزان غلظت خون پائین بماند. علاوه بر آن منیزیم و نیاسین موجود در آن نیز به حفاظت از سیستم گردش خون قلب کمک میکنند.

از جمله اثرات مفید سیب برای بدن باز هم به پکتین موجود در آن برمیگردد.پکتین سهم میکروارگانیسمهای مفید را در دستگاه گوارش افزایش میدهد، مواد زاید ناشی از سوخت و ساز بدن را از خون تصفیه کرده و بدن را سم زدایی میکند.

خاصیتها درمانی سیب به اینجا ختم نمیشود. در صد قابل توجه بور و منگنز در این میوه از مغز استخوان محافظت کرده و به جلوگیری از پوکی استخوان کمک میکند. و سرانجام آنزیمها و اسیدهای میوۀ موجود در سیب با بالا بردن سطح متابولیسم بدن و سوزاندن چربی کمک شایانی می کنند.






نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           
دو شنبه 22 / 6 / 1391برچسب:معجزۀ سیب, :: 17:50
SAMI

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1380
بازدید کل : 58612
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1