NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.
دانلود ADAM Student Atlas of Anatomy اطلس آناتومی دانشجویی
آناتومی به معنای علم مطالعه ی ساختمان بدن انسان و مرتبط ساختن به اعمال قسمت های مختلف آن ساختمان است. اطلس های آناتومی نقش مهمی را در یادگیری ساختمان بدن انسان دارند و با توجه به اینکه بسیاری از اطلس های آناتومی گران بوده و امکان حمل آسان آنها وجود ندارد،در پست امروز وبسایت  یکی از برترین اطلس های آناتومی دانشجویی را برای دانلود شما کاربران به خصوص دانشجویان و علاقه مندان رشته ی پزشکی آماده کرده ایم. ADAM Student Atlas of Anatomy اطلسی کامل و جامع از آناتومی بدن انسان است.در این اطلس عکس هایی واقعی از رادیوگرافی ها و عکس های رنگی گنجانده شده است و کاربران می توانند به تصاویر و بخش های مختلف آناتومی بدن انسان مانند پا و قوزک پا،سر و گردن،ران،زانو،ستون فقرات،شانه،سینه، دست،لگن (مرد و زن) و شکم دسترسی داشته باشند و با استفاده از این اطلس دانش آناتومی خود را افزایش دهند.استادان دانشگاه می توانند از این اطلس به عنوان یکی از نرم افزار آموزشی در کلاس های درس استفاده نمایند.در این اطلس تمامی جزئیات آناتومی بدن انسان از خارجی ترین نواحی پوست تا عمیق ترین نواحی درون استخوانی،به همراه توضیحات تکمیلی گنجانده شده است. این اطلس بیشتر بر آناتومی سطحی تمرکز دارد و و بر روی نقاطی از آناتومی بدن انسان تمرکز دارد که درک آن برای دانش آموزان مشکل بوده و به راحتی قابل تجزیه و تحلیل نمی باشند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


           



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 17 / 6 / 1391برچسب:قانون طلایی برای خوب خوابیدن, :: 17:37
SAMI
 دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 27/تیر/1391|

اینترنت دانلود منیجر یا

Internet Download Manager

و به‌ اختصار

آی‌دی‌ام

،یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته ‌است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی در پست امروز وبسایت

،می توانید نسخه جدید آن را به همراه فایل های رجیستر دریافت کنید و آن برای همیشه فعال کنید.بدون اغراق می توان گفت این نرم افزار به عنوان پرطرفدارترین نرم افزار

مدیریت دانلود

شناخته می شود و دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است. آی‌دی‌ام سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد و کاربران می توانند با حداکثر سرعت فایل ها را از اینترنت دریافت کنند. شتاب دهنده ی دانلود، اين دانلود منيجر بدون اغراق یکی از قویترین الگوریتم های برنامه نویسی در جهان را دارد. آی‌دی‌ام با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و... سازگاری کامل دارد و با اضافه کردن پلاگین آی‌دی‌ام در این مرورگر ها می توانید هر نوع فایلی را از صفحات وب دانلود کنید. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می ‌تواند فیلم‌ هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌ توان فیلم را در قالب های مختلف بارگیری کرد. آی‌دی‌ام دانلودها را به هنگام دانلود،به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید. از این برنامه می توان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


 دانلود Mozilla Firefox 14.0.1 Final مرورگر اینترنتی فایر فاکس
| دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اینترنتی Mozilla Firefox|
| آخرین تغییرات تا 26/تیر/1391|

در پست امروز وبسایت

نسخه جدید معروف ترین مرورگر

اینترنتی

حال حاضر جهان را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

Mozilla Firefox 14

نسخه نهایی و جدید مرورگر فایر فاکس می باشد. فایرفاکس موزیلا مرورگر وب آزاد و متن بازی است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود.مزیت اصلی این مرورگر نسبت به سایر مرورگرها سرعت خارق العاده ی آن در بارگذاری صفحات وب می باشد.از ویژگی های مرورگر فایر فاکس می توان به Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم، tabbed browsing یا امکان گشودن چند صفحه در یک پنجره، مدیریت تب‌ها با استفاده از drag-and-drop ، امکان پاک کردن آسان اطلاعات شخصی، امکان کشیدن و رها کردن متن به باکس جستجو،پشتیبانی از از SVG , CSS2 , CSS3 و JavaScript ، پشتیبانی از صفحات طراحی شده با فناوری نوین ای‌جکس (AJAX)، پشتیبانی از قابلیت‌های ویژهٔ CMSهای رایج،قابلیت شخصی سازی با استفاده از امکانات Extension ،استفاده از پلاگین ها مختلف و سازگاری با تمامی آنتی ویروس ها و دانلود منیجر ها اشاره کرد.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
 دانلود Internet Explorer 9 Build v9.0.8112.16421 Final مرورگر اینترنتی اینترنت اکسپلورر
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 26/تیر/1391|

ویندوز اینترنت اکسپلورر

مرورگر وب مایکروسافت و پراستفاده‌ترین مرورگر در میان کاربران است.در پست امروز وبسایت

،نسخه جدید این مرورگر را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.بر طبق آخرین آمارها حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر جهت مشاهده ی صفحات وب استفاده می کنند.در نسخه ی جدید این مرورگر بسیاری از ناسازگاری ها رفع شده اند و به طور کامل از HTML5 و همهٔ انتخاب‌گرهای CSS3، متغییرهای مرزبندی با انحنا از CSS3،جاوا اسکریپت و شتاب‌ دهنده سخت‌افزاری از طریق Direct 2D و DirectWriteپشتیبانی می‌کند.از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سازگاری با اکثر دانلود منیجر ها مانند آی دی ام و فلش گت، سازگاری کامل با وبسایت های تحت PHP، افزایش سرعت در بارگذاری صفحات وب، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب یا Tabbed Browsing اشاره کرد.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


 دانلود Opera v12.00 نرم افزار مرورگر اینترنتی اپرا
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391|
اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، بارگذاری از طریق پروتکل بیت ‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه ‌است.از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات بدافزار ها (Malware) مثل کرم‌ها یا تروجان های رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی HTTP ها است.اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها کسر کوچکی از بازار مرورگرهای رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌است، اپرا در برخی از کشورها مانند اوکراین محبوب ترین مرورگر وب شناخته شده‌است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


           
 دانلود Google Chrome v20.0.1132.43 مرورگر اینترنتی گوگل کروم
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 20/مرداد/1391|

گوگل کروم

یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.این مرورگر همواره به عنوان یکی از سه مرورگر برتر جهان نام برده می شود.در پست امروز وبسایت

،نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل کروم را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. مرورگر اینترنتی گوگل کروم علاوه بر امنیت بسیار بالا در نگه داری اطلاعات کاربران دارای حالت مرور Privacy نیز هست که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد.مرورگر گوگل کروم از امنیت بسیار بالایی در مقابل هکر ها برخوردار است در واقع با متن باز بودن مرورگر اکثر هکر ها از نفوذ و هک این مرورگر قدرتمند عاجز مانده اند.این مرورگر علاوه بر ویژگی های ذکر شده امکان Tab Browsing یا باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم و... را داراست.

 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب ...


           
دانلود نرم افزار خاطره ها
با گذر زمان دیگر نیازی به نوشتن بصورت دستی کمتر احساس می شود اما شاید جالب باشد اگر دفتر خاطراتمان را نیز به رایانه خود منتقل کنیم. انجام این امر مسلمأ مزایای بسیاری دارد. به طور مثال افراد همیشه از اینکه دفتر خاطرات آنها بدست دیگران بیفتد و کسی آن را مطالعه نماید بیم داشته اند اما با استفاده از نرم افزار خاطره ها ، می توانید خاطرات خود را در رایانه خود بنویسید و آنها را رمزگذاری کنید تا کسی به غیر از شما امکان دسترسی به آنها را نداشته باشد. این نرم افزار کاملأ فارسی است و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 16 / 6 / 1391برچسب:دانلود نرم افزار خاطره ها, :: 10:57
SAMI

این مواد غذایی عالی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید تا به سالم ترین راه وزن خود را پایین بیاورید.

مواد غذایی جادویی یا مواد غذایی که سرشار
از مواد مغذی هستند فقط برای تقویت سلامتی مفید نیستند: این مواد غذایی می
توانند کاهش وزن را برای شما ساده تر و موفق تر کنند. دلیل آن این است که
بعضی از این مواد بسیار کم کالری و سرشار از فیبر هستند که باعث می شود
احساس سیری بیشتری به شما بدهند و نیاز شما به دوباره خوردن را برطرف کنند.
اما همه آنها یکسان نیستند. در این مقاله می خواهیم ببینیم کدامیک از این
مواد غذایی عالی برای کم کردن وزن مناسب است.



ادامه مطلب ...


           
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 1370
بازدید کل : 58602
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1